Pages

Thursday, March 15, 2012

Love cake...

Bu hafta sali gunu isim erken bitti ve eve gidip supriz bir yas pasta hazirlamak istedim... cok kisa bir zamanda asagida gordugunuz pastayi hazirlamistim. bu pratik pastanin tarifini sizinle de paylasmak istedim. vakti kisitli olan bayanlar, size de tavsiye ederim :)





Malzemeler:

  • 1 paket cikolatali puding
  • puding icin sut (paketin arkasindaki kadar sut) benim pakette 3,5 su bardagi sut yaziyordu, ama bazi paketlerde farkli oluyor.
  • hazir kek
  • kremsanti ya da whipping cream
  • Keki islamak icin meyvesuyu


Hazir kekin uzerini meyvesuyu ile isliyoruz. pudingin ve sutu kaynayincaya kadar ocakta pisirip hafif ilidiginda isladigimiz kekin uzerine dokuyoruz. puding artarsa benim gibi kaselere doldurun. Kremsantiyi cirpip hazirlayinca da uzerini benim yaptigim gibi susyelebilirsiniz, ya da findik parcaciklari da kremsantinin yerine keki suslemek icin guzel olabilir.

No comments:

Post a Comment