Pages

Sunday, March 25, 2012

St. Patrick's Day Bank holiday

Gecen haftadir yazmak istedigim ama tembelligimden dolayi bir turlu yazamadigim post'u nihayet yaziyorum... :) Her yilin 17 Mart gunu dunya yesil-beyaz-turuncu'ya burunup Irlandalilarin meshur Saint Patrick (argo. Paddy's day) gununu kutluyor. Dublin'de harika bir parade oluyoro gun ve de benim icin en guzeli bank holiday olmasi... Burda resmi tatiller bank holiday olarak adlandiriliyorlar. Bu sene Paddy's day'in cumartesine gelmesi hepimizi korkutmustu. Irlandalilar sagolsunlar bu bayram cumartesine gelip tatillerinden eksik kalacaklarini anlayip, onu takip eden pazartesini bank holiday yaptilar bu yil ... woooohoooooo :)

Tatilde ne mi yaptim. evde dinlendim bu sefer. gec kalmanin, yavas yavas kahvalti yapmanin, guzel havada ayaklarini uzatarak cay esliginde internetten Turkiye'de neler olup bitmisin verdigi rahatlikla tatilin tadini cikarttim. (bkz: Bruno Marz, Lazy Song )




Tatilin son gunu havanin guzel olacagini umarak yaptigimiz piknik sozlesmesini havadan yedigimiz "trick" uzerine bizim evde yaptik, cok da guzel oldu :) Elmali pastalarima bu sefer de kalp sekli verdim. Neslihan patates salatasi, Sinem de kucuk pizzalari ve pogacalariyla katkida bulundular. Hepsi de cok lezzetliydi gercekten, ellerine saglik kizlar, harika bir 5 cayi cikartik :) iste o gunden bazi shot'lar.






4 comments:

  1. Ellerine sağlık canım çok cici görünüyorlar. Her şeyin küçüğüne bayılırım zaten bunlar da çok güzel olmuş. Minik pizzalar da çok güzel arkadaşının da ellerine sağlık. Muhabbetiniz bol olsun.Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. Cok tessekur ediyoruz. sevgiler :)

    ReplyDelete
  3. Özellikle kalpli elma pastaciklari nefis görünüyor, ellerinize saglik. Cecelia Ahern´i ilk kitabi ciktigindan beri severek ve büyük bir keyifle okurum, o da kitaplarinda sık sık Dublin den bahseder, birden aklıma geldi ;)

    ReplyDelete
  4. cok tesekkur ediyorum. Cecelia Ahern da James Joyce, Frank McCourt gibi buyuk yazarlarin actigi kapidan ilerlemis genc bir yazar. Gurur duyuyoruz kendisiyle... :)

    ReplyDelete