Pages

Monday, January 6, 2014

Ilk hayal kirikligi ve kabak kizartmasi deneyimi

Tefal actifry ile ilgili ilk hayal kirikligimi mucver yapiminda yasadim. Tam olarak emin degildim pisip pismeyecaginden ama yine de denemek istedim.

Mucver harcini hazirladiktan sonra actifry'in tabanina yaygin olarak dosedim. Yarim saatten fazla pismesini bekledim. Uzerinde yanik olmaya baslayinca aldim.
Ici hic pismemisti. Temizlemesi de zor oldu ondan sonra. Emeklerim heba oldu. Internette gordum, bazi kisiler kek bile yaptiklarini idda ediyorlar, ama ici nasil pisiyor bilemiyorum. Ya da cok uzun surede yapiyor olabilirler. Kek icin uygun oldugunu sanmiyorum acikcasi.

Kabak kizartmasi da denedim bir diger gun.  Sonuc gayet guzel oldu. Puf noktalari:
1- Kabaklari aralikli olarak soyun. Hepsini soyarsaniz parcalanabilir.
2- Kabaklari bir parmak kalinliginda sograyin. Ince olursa da karisirken parcalanabilir.
3- Tuzunu pistikten sonra atin. 

No comments:

Post a Comment