Pages

Monday, January 6, 2014

Tefal actifry ile misket kofte


Actifry'li tariflerime bir de kofte ekledim gecen gun. Tarifi youtube'da izledigim videodan aldim.

Malzemeler:

  • Kiyma
  • Galeta unu (ben eski ekmekleri firinda kurutup robottan gecirdim) 
  • 1 yumurta
  • Kimyon
  • Karabiber
  • Tuz


(Ben ayrica Fas'tan aldigim et yemeklerinde her zaman kullandigim bir baharatim var onu da kullandim. 
Icerisinde 34 farkli baharat cesidi var dediler.)


Malzemeleri yogurduktan sonra kestane buyuklugunde yuvarliyoruz ve yarim saat kadar buzlukta bekletiyoruz. 
Buzluktan cikardiktan sonra, tekrar hafif galeta ununa bulayin. 
Actifry'da 1 kasik yagi 2 dk calistirin. Sonra kofteleri ekleyip 15 dk calistirin. 

Patates kizartmasiyla birlikte gercekten leziz oldular :) 

No comments:

Post a Comment