Pages

Sunday, February 26, 2012

Kalpli Kurabiye

Bugun yeni kurabiye sekilleri aldim ve hemen denemek istedim. Gorunusu kadar tadi da seker olan bu kurabiyeleri uzun zamandir takip ettigim yemekcini.com sitesinden aldim. Margarin yerine tereyagi kullandim her zamanki gibi.Diger agir kurabiyelerdense guzel bir kalibiniz varsa ozellikle denemenizi tavsiye ederim. 



Malzemeler:
- 200 gr. margarin
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 adet yumurta
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- 1 limonun kabuk rendesi
- 2 yemek kaşığı limon suyu (damak zevkine göre fazladan 1 yemek kaşığı daha eklenebilir)
- Aldığı kadar un
- Üzeri için pudra şekeri

1. Oda sıcaklığındaki margarini ve diğer malzemeleri özlü bir hamur elde edene kadar güzelce yoğurun.
2. Hamuru 15 dk. kadar dinlendirdikten sonra merdaneyle 3 – 5 mm. kalınlığında açın ve kurabiye kalıbıyla kesin ve fırın tepsisine dizin. 170 derecede yaklaşık 20 dk. kadar pişirin.
3. Pişen kurabiyelerin üzerine pudra şekeri serperek servis edin.

Not: Bu tarif yemekcini.com'dan alintidir. Fotograflar furkankarayel'e aittir.

3 comments:

  1. Görüntüsü kadar tadıda güzel olan ve özellikle kokusuna bayıldığım kurabiyeler için teşekkürler :)
    Ellerine sağlık!

    ReplyDelete
  2. Nefis kurabiyeler icin tesekkurler Furkancim. Tadi damagimda kaldi.

    ReplyDelete
  3. Yine beklerim kizlar, afiyet olsun :) Opuyorum.

    ReplyDelete