Pages

Saturday, February 4, 2012

Pudingli Pratik Kek

Az malzemelerle yapilan tariflere bayilirim.... Begendigim bir tarifi acinca cok uzuuuun bir tarif acilinca ya kolay olmadigi hissine kapiliyorum, ya da bu malzemelerin evde olup olmadigini kontrol etmem gerekiyor.Pratik bir kek hazirlamak istedim bugun, yaklasik yarim saatte hazir oldu. Tadi da cok iyiyidi. Tavsiye ediyorum :)




Malzemeler:

  • Hazir kek karisimi (sponge cake mix) Siz bunun yerine pandispanya da yapabilirsiniz
  • Yaklasik 2 bardak sut
  • yarim paket puding
  • Uzeri icin hindistan cevizi ya da findik


Markette satilan hazir pandispanya karisimlarini denemek istedim bugun. Tesco'dan sponge cake mix aldim, icine sadece 75 ml su ve 1 yumurta eklemek gerekiyor, sonra hepsini mixer ile cirpip yagladiginiz kek kalibina koyup yaklasik 20-25 dk 180 derecede pisiriyorsunuz. Diger bir tarafta da yarim paket puding ile 2 su bardagi sutu ocakta pisiriyorsunuz. Kek ve puding hafif iliyinca pudingi kekin uzerine yayiyor ve buzdolabinda bekletiyorsunuz. Tam soguduktan sonra da uzerini istediginiz gibi susleyebilirsiniz. :)

2 comments: